All i need is you!

All I Need Is You spelas i högtalarna nu :P Blev ingen film för jag hitta ingen bra. Så jag satte på musik och fixade mig så man slipper skämmas när man går ut sen xD
Ska gå ner om någon minut sen också för att hämta en apelsin


VILL HA SOMMAR NU.
Jag ligger liksom och tänker på sommaren innan jag ska gå och lägga mig och jag drömmer bara om sommaren :P Inte en ända dröm har varit på vintern.
Och varför är det så att man vet vart man är i drömmen men man ser inte det?
Haha låter lite konstigt men jag kan drömma om Thailand och jag har aldrig varit där i verkligheten. Men jag vet ändå vart jag är utan att ''veta''. Haha ingen fattar säkert men ändå.
Nej men apelsinen väntar.
Hörs!
/// Mrs x jaow


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0