Avicii <3

Musiken flödar ut genom datan. Haha lite poetiskt sådär.
Nej men sitter och lyssnar på musik och chattar mer Jennifer ;)
Varör är en låt med samma sak hela tide bra. Men jag måste ju säga att Avicii´s låt Levels är bra.
Det är igentligen inget jag lyssnar på. Jag är inte så mycket för ''dunkar''' musik. Men ibland så måste man ju bara släppa loss.
Kommer ju också på att jag måste göra lite SVENSKA :(

Och imorogn så är det skola. Med 2 timmars lunch. Asså inte okej.
Men om jag tar med kameran så kommer jag och jennifer garanterat ha kul.
Och jag kommer ta med ballonger också :P
Omg vad intressant va. Nej men måste ju skriva om något ju :P

Nej men Hörs!!
///Mrs x jaow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0