Mrs x Jaow´s svar:

jenny om FRÅGESTUND!!:
hur många ben har en tusenfoting?? Ja du det har jag ingen koll på men man kan ju alltid söka på google ;) nej men dem kan ha allt från 14-750 ben.
vad för färg har en omogen banan? Den är väl grön då :P
vad heter noshörning på engelska? Enligt google transelate rhino
hur ofta läser ni böcker? Jag försöker läsa en gång om dagen men det blir typ en gång i månaden :P
hur många personer har varit på månen? 12 st ?
gillar ni kladdkaka? Allt för mycket :P
kom ägget lr hönan först? Jag tror ägget :P
   
Olivia om FRÅGESTUND!!:
Favorit filmer? Min favorit film är Harry Potter :P Sen finns det tusen andra bra filmer
Favorit låtar? Har ingen favorit direkt.
Favorit färg? Rosa och blå
Favorit klädaffär? Får väl säga cubus kanske
Heterosexuella båda två? haha ja :P
Har ni partner? Jag har ingen
Favorit djur? Katter och hundar men jag gillar även små djur som hamstrar och kaniner
Hur nära står ni varandra? Jag vet inte riktigt
Vad heter eran bästa kompis förutom varandra? vill inte nämna namn utifall de inte vill bli nämnda
många frågor <33333
   
HAPPY FACE  om FRÅGESTUND!!:
Vad använder ni för smink i skolan? Jag använder maskara och foundation
Håller sminket hela dagen? Beror på om man har idrott eller vädret ;)
Intressen? (Förutom killar) Haha jag har foto som intresse sen har också fotboll varit det men jag har slutat
   
Amanda K om FRÅGESTUND!!:
Är strumpor ett viktigt klädesplagg? Det beror på, på sommaren så går man ju utan strumpor för det mesta men på vintern har man ju det för att inte frysa. Men det är väl ett viktigt klädesplagg :P
Vad har ni för mobiler? Jag har en Sony Ericsson x10 mini
   
Alalalala om FRÅGESTUND!!:
Vilka bloggar läser ni? Jag läser kompisars och sen om jag är uttråkad så läser jag någon känd blogg
   
Sofie  om FRÅGESTUND!!:
Hur ofta duschar ni? Jag duschar varannan dag :P
senaste gången ni festade? Vart och hur? Senaste gången jag ''Festa'' var väl nyår
första pojkvännen? haha kommer inte ihåg
naturliga hårfärgen? Min naturliga hårfärg är blond
favoritklädplagget? Mina Gothia byxor :)
Vad för sorts musik lyssnar ni på ? Mycket blandat
Sommar eller Vinter? SOMMAR såklart
   
kakkahätä om FRÅGESTUND!!:
Favorit land på denna jord? Mitt favorit land måste nog vara USA
Favorit mat?
   
Pussgurkan ;) om FRÅGESTUND!!:
Chips eller godis? Beror på men måste nog säga Chips
Dator eller tv? Dator
mjölk eller saft? Saft
Soffa eller säng? Säng
Musik eller tyst? Musik
Favorit klädesaffär? Får bli Cubus
Favoritlåten? Många olika :P
vad använder ni när ni tvättar håret? Jag användet bara schampo för tillfället men ska snart köpa balsam :P
Kvällsrutiner? (Om ni har någon) Om jag har smink så tvättar jag bort det och sen använder jag ansikts skrubb och toner och sen borstar jag tänderna och sen är jag klar :P
PUSSEN :D
 
Din Gud om FRÅGESTUND!!:
Är vi bäst? Såklart vi är :P
hihihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0